Ter gelegenheid van ons 60 jarig bestaan als kaatsvereniging “De Oorsprong” wordt op zondag 23 juni aanstaande een jubileumpartij voor leden, oud-leden en andere liefhebbers georganiseerd. Na afloop geen receptie, wel een barbeque met een sapje….. De wedstrijd is met de “zachte bal”.

De wedstrijd begint op 13.00 uur, afloop is afhankelijk van het aantal ter verkaatsen partijen. Opgave kan per partuur (drie- of tweetal) of als individuele kaatser, de organisatie zorgt dan voor “maten”. De inleg is €5,-, en opgave kan bij de jubileumcommissie via mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefonisch 0615359766. Graag voor dinsdag 18 juni opgeven!